And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 23, 2014 16:44:51 GMT
Mutants, it's all about mutants.. Just, let us live our lives, let us be us.. let us... go..Wrong DNAAngstig ren ik door, blijf rennen. Achter me hoor ik geschreeuw, een woedende massa rend achter mij aan. Rode aderen lopen over mijn armen, terwijl mijn pupillen groot staan. Vliegensvlug draai ik een steegje in, waar ik hijgend naar beneden zak. Kort kijk ik om naar de massa, die blijft rennen, gelukkig, voorbij het steegje. Ik kijk weer voor me, terwijl mijn ademhaling ontregeld is. Mijn ogen sluiten zich kort, waarna ik ze weer open, en nogmaals kort om het hoekje kijk. De straat is rustig, verlaten, aardig verwoest. Ik krabbel weer overeind en stap uit het steegje. Mijn hand ligt op de woorden Mutants. Doorstreept, wat ik al had verwacht. We zullen niet geliefd zijn, nooit zijn. Ik stap het hoekje om en kijk voor me uit, naar de nu lege straat. Plots word ik van achteren gegrepen, ijzeren kettingen slaan om mijn nek, en ik val achterover de klinkers op. Een klein straaltje groen 'bloed' stroomt van mijn achterhoofd af en raakt de vochtige stenen ondergrond. Ik voel hoe ik ruw over de grond word meegesleept over de straat. Het word wazig voor mijn ogen, waarna deze zich sluiten..... Al snel open ik mijn ogen weer, mijn pupillen die over mijn iris zijn heen gevallen. Ruw trek ik de kettingen van mijn keel af, de aderen van mij die aan het oppervlakte van mijn huid liggen. Ik rijs op, sta op, en kijk de menigt om mij heen vuil aan, mijn houding die agressief staat. De mensen deinzen ligt terug, vanwege de verassing. Ik knip kort in mijn vingers, en bliksem dondert uit de hemel, en raakt enkele van de personen om mij heen. De lantaarnpalen beginnen te flikkeren en de straat word duister. Voor ik het zelf eigenlijk doorhad, ontstaan kleine vlammetjes in mijn handpalmen, en kruipen door naar mijn vingertoppen. 'I'm a mutant, but in other words, i'm a son of god...'Painful mistakesVoor als jullie het nog niet doorhadden: Deze rpg gaat over mutanten. Zo, het belangrijkste was er uit, oplichting, niet? Je word als mutant, opgejaagd, weggejaagd, geprobeert gevangen te worden genomen. Je bent absoluut niet de enige, er zijn velen anderen, veel weten niet eens dat ze mutant zijn, hebben hun speciale 'gave' of voor sommigen 'vloek' nog niet ontdekt. Zal je je wraak nemen op de mensen? Of ben je zélf misschien wel een mens? Jaag je de mutanten op? Of laat je ze schuilen bij jou thuis? hoe gevaarlijk dat ook wel niet is? Zal je als mutant vrede proberen te sluiten met mensen? Of verzamel je steeds meer woede wat je misschien een keer niet meer kan inhouden? Zal je je verschuilen? Vele van deze vragen zullen geen antwoord vinden, als je niet meedoet.. Ontketen het geheim wat vanbinnen schuilt, en er kunnen nog weleens wonderen gaan gebeuren. Ben je dat niet van plan, ga dan maar gewoon weg.. c:The list of all the listsVoor de mutanten: Naam: Geslacht: Leeftijd: Foto: [hoeft niet] Speciale gave: Extra: Gespeeld door: Voor de normale mensen: Naam: Geslacht: Leeftijd: Foto: [hoeft niet] Voor of tegen mutanten: Extra: Gespeeld door: Oude RPG komt van Horsetycoon, mochten jullie hem herkennen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 23, 2014 17:12:51 GMT
Naam: Rhyme Hillyard Geslacht: Vrouw Leeftijd: 17 Foto: Speciale gave: Ze is half meermin half demon. Dit houd meerdere dingen in en is voor nog niet duidelijk. Wanneer ze het bloed drinkt van een wezen, neemt ze enkele krachten over. Maar dat is niet het enige, omdat ze een meermin is en je bent bijvoorbeeld een vampier. Kan ze ook deze vorm aannemen. Dit omdat haar bloed teveel kan absorberen. Soms kan het dan ook zijn dat ze gek word, dat ze haar krachten en emoties niet onder controle heeft en er gek van word. Haast een monster en iedereen kan ze dan wel vermoorden. Extra:Ze is nog niet zo heel oud, 17 en dit zorgt er dan ook voor dat ze nog vrij positief in het leven staat. Ze is met volle maan opgewekt, niet zo vreemd, aangezien dat het enige moment is dat vrouwelijke meermensen benen krijgen en zichzelf kunnen voortplanten. Dit is enkel toegestaan met normale mensen, wanneer er namelijk een kind komt met een ander wezen, zorgt dit ervoor dat de 'vloek' van de meermensen bij het kind verkeerd kan overkomen. Iets wat bij Rhyme zal gebeuren, in plaats van dat ze met volle maan een mens word, is ze met volle maan een meermin. Wanneer ze dan niet in het water zit, zal haar lichaam pijn doen, afsterven en zal ze de volgende volle maan niet halen. Stel dat ze te laat terug gaat door omstandigheden en ze een mens blijft nadat het volle maan is. Dan zal ze tot de volgende volle maan een meermin zijn. Maar waar ze een halfbloedje van is, dat is niet bekend. Een van haar ogen heeft dan ook een kleurafwijking. Een is grijsblauw, terwijl de andere duidelijk groen is. Ze is opgegroeid bij adoptieouders, maar ze hebben geen weet dat ze eigenlijk anders is. Aangezien ze pas met haar 18e een meermin zal worden iedere volle maan. Ze heeft er zelf dan ook geen weet van. Natuurlijk heeft ze soms last van haar tanden, of achter haar oren en kan ze beter horen en zien. Maar dat heeft ze zelf nog niet helemaal door. Maar mensen mogen ook niet weten wat ze is, sommige vampiers weten het wel en zijn er namelijk naar op zoek. Meerminnen hebben namelijk verschillende legende en het blijkt dat deze kinderen kunnen dragen van de meest vreemde wezens, ook deze normaliter geen kinderen konden krijgen en dat die dan ook weer kinderen kunnen krijgen. Zo ver dat het na vele generaties een superieur ras zou worden. Haar echte ouders heeft ze nooit gekend en ze heeft ook geen idee wie het zijn. Ook word er gezegd dat er met het bloed van een meermin veel rituelen gedaan worden. Gespeeld door: Ruka
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 23, 2014 18:35:02 GMT
Naam: Charles Xavier Geslacht: man Leeftijd: 25 Foto: Speciale gave: Telepathie, en niet een zwakke ook. Vanaf meer dan 500 meter afstand kan hij ieders gedachten horen, en zelf in iemand zijn gedachten spreken als het nodig is. Als hij zich flink concentreert, is het zelfs bekend dat Charles een behoorlijk vervelende piep in iemand zijn hoofd kan laten klinken, en je langzaam uit van binnen gewoon doden. Echter dit is een kracht die hen ontzettend veel Energie kost, en hij dus nog niet volledig onder controle heeft. Extra: Het gaat hier dus om de jongere Charles, Xmen fans Hij zit nog niet in een rolstoel, hij kan nog lopen, en hij moet ooit in de toekomst nog kaal worden xD Gespeeld door: Chantal
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 23, 2014 19:54:25 GMT
Naam: Sho Blaze Leeftijd: 19 Geslacht: Mannelijke Wezen/kracht: Reaper/demon. Als mensen net dood zijn, dan kan hij ze nog zien. Doden mensen komen in een soort 'spel' Waardoor ze een tweede kans kunnen krijgen en weer tot leven kunnen komen. Dan moeten ze echter wel de game van 7 dagen halen en niet ondertussen toch gedood worden door de obstakels. Hij kan zichzelf aan de levende tonen wanneer hij wil en dat doet hij dan ook eigenlijk standaard. Hij kan onzichtbare muren maken, vreemde dierlijke demonen oproepen en vuur besturen, al is dat iets wat hij niet vaak doet. Sho vecht niet vaak zelf, dit omdat hij dan berserk raakt. Dus geheel gek word en dan schiet hij zoveel vuur als hij kan. Innerlijk: Wiskunde gek, hij houd van cijfers en dat is ook aan alles te merken. Hij gebruikt vaak wiskundige woorden om dingen uit te drukken. De jongen heeft een kleine minachting van de wereld, maar tegelijkertijd een fascinatie. Dus hij kan nogal bot over komen. Plaatje: Zoals te zien is, is een van zijn handen zwart alsof er een tatoeage op zit. Echter is dit een deel van zijn berserk die hij met zich meedraagt. Berserk vormen: Extra: Doordat hij vast gezeten is, is het hen gelukt om ervoor te zorgen dat hij niet meer onzichtbaar kan worden en altijd menselijk blijft en vast zit aan deze vorm. Echter kan hij ook nog de dode mensen zien en deze hem. Door: kotaro
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 13:26:45 GMT
Charles Xavier
Het was een zonnige dag, terwijl hij rustig over de straten heen liep. Hij was misschien een van de weinige mutanten die op zich nog een vrij normaal leven had, je zag niets aan zijn ogen, hij had er geen rare dingen aan over gehouden, en leefde toch een beetje afgezonderd van de stad, in een groot landhuis, waar hij tevens ook jongere mutanten op ving, als het nodig was. Want tja, zijn mutatie was niet raar, en toch woonde hij afgezonderd. Echter Charles was degene die het als een gift zag, zijn hele leven al. Zijn ouders hadden hem verbannen toen ze ontdekten. Toen ze ontdekten dat hun zoon hun gedachten las, toen hij in hun gedachten sprak, en zelfs toen hij zijn zusje volledig leek te sturen, waren ze het zat geweest, en was Charles geen zoon meer van hun. Maar dat was nu goed 10 jaar geleden. Sinds dien had Charles zijn zusje niet meer gezien, og nou ja mee gesproken. Hij wist dat ze nu in deze stad werkte, zij was '' normaal '' Gebleven, en had nu een goede functie elders. Maar Charles kon er niet echt meer op treruren, hij had in die jaren zijn eigen geld bij elkaar gesprokkeld, en vreemd genoeg stond hij nog in de erfenis van zijn ouders, dat hij het landhuis erfde en 50% van het geld.. Dus hier woonde hij nu ook.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 13:43:31 GMT
Rhyme:
Het meisje was bezig met het herstellen van de kleding. Totdat ze een hand om haar pols voelde, deze trok haar hard van haar werk af. Ze hoorde haar moeder, smeken om haar los te laten. Er was niks aan haar, echter haar ogen. Maar daar kon ze zelf niks aan doen. Toch leek de man dit niet te waarderen en sleurde haar mee naar buiten. Rhyme probeerde zichzelf los te krijgen, maar een andere man kwam er ook bij om haar vast te houden. Ze werd naar het plein gesleurd en daar bleven ze stilstaan. "Heeft iemand ooit iets vreemds aan haar opgemerkt?" Iedereen keek naar hem om, keken daarna naar Rhyme. De meeste schudde hun hoofd, maar een jonger meisje kwam naar voren. Ze knikte, haast alsof ze angstig was. Het meisje was jaloers op Rhyme, over hoe lief ze was en dat mensen haar aardig leken te vinden. Dit was de beste manier om van haar af te komen. "Ik zag haar iemand vermoorden, van iemand drinken." Mompelde ze zacht en de ogen van Rhyme werden groot. "Een leugen! Dat is niet waar." Zei ze zacht, nu was het de beurt van Rhyme om angstig te klinken. Haar moeder kwam naar haar toe, maar werd tegen gehouden door de mannen. "Geloof het niet moeder." Zei ze zacht, tranen welde op in haar ogen. Maar in plaats van dat ze stil bleef staan, rukte ze zichzelf snel los. Ze zette het op een rennen, weg van alles en iedereen. Ze wist dat er over gepraat was, over haar ogen. Maar dat er werkelijk iets ging gebeuren, dat had ze niet verwacht. Ze hoorde de mensen achter haar aan rennen, angstig bleef ze doorgaan. Maar al snel ging ze de steegjes in, totdat ze merkte dat er niemand meer achter haar was. Hijgend bleef ze in het steegje staan, te bang om zich te verroeren.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 14:15:33 GMT
Charles Xavier
Hij slaakte even kort een zucht en liep nu het huis uit. Ja hij liep, hij had hier wel een auto staan, maar deed er weinig mee. Hij liep liever moest hij eerlijk zeggen, zo kon hij alles een stuk beter in de gaten houden. Hij liep het grote hek uit, de stad in, en merkte wel dat hier en daar het wat ongeregeld leek. Ze waren duidelijk weer op jacht naar de mutanten in deze stad, en dat hield in, voor hem ook rustiger aan te doen. HIj zag een meisje rennen in de richting van een steeg, en keek haar even na terwijl hij haar op afstand volgde, en naar haar toe liep, en even slikte.'' kan ik helpen?'' vroeg hij zo rustig mogelijk, wou haar niet van de stok jagen. Hij zuchtte even zacht en bleef even op een afstand staan. Ze leek bang, en daarom wou hij ook niet teveel doen. Hij zou haar gedachten nnu even niet lezen, al kon hij dat met gemak doen, hij zou het wel horen als ze iets dacht, en als hij zou willen kon hij haar in haar gedachten toespreken, maar zover zou hij pas komen als hij zeker wist dat zij een mutant was, want momenteel wist hij dat natuurlijk nog niet helemaal zeker.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 14:29:14 GMT
Rhyme:
Ze keek hem met grote ogen aan toen ze hem dichterbij zag komen. Haar ademhaling was nog steeds sneller als dat hoorde. Je kon duidelijk de angst zien. Ze was niet dood en wilde dit ook niet. Of hij haar kon helpen? "Wil jij me doden?" Vroeg ze toen ook zacht, haast fluisterend. Als ze wist dat ze werkelijk dingen kon, zou ze misschien wat stoerder zijn. Maar nu ze zo achterna gezeten werd, was ze toch bang geworden en angstig voor wat ze moest doen. Ze hoopte in gedachte dan ook dat hij haar niet wilde doden. Want ze kon niks, ze was geen mutant. Haar bloed was echter anders als de rest, net zoals kleine dingen die je zou kunnen opmerken als je een goede reuk had.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 14:35:57 GMT
Charles Xavier
Hij keek naar haar en vleef nu til staan, doordat ze een opmerking plaatste en hij schudde even zijn hoofd.'' Ik ben hier niet om je te doden. Ik ben hier om je te helpen.'' Sprak hij rustig en keek naar haar.'' Zoek je even een veilige plek? om even onder te duiken? ben jij een Mutant?'' vroeg hij rustig en keek haar aan. Ja dat hij er zelf een was verraadde hij al bijna en liet het ook daarom maar even in haar hoofd horen, daar daar even te spreken. Ik wel namelijk. sprak hij dan ook in haar gedachtegang. Nee hij zou geen rare dingen gaan doen met haar, dat was een ding wat zeker was.'' wees in ieder geval niet bang voor mij.'' Hij sprak constant kalm, niet boos, niet blij, nee gewoon neutraal.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 14:39:55 GMT
Rhyme:
Ze keek hem iets achterdochtig aan, hij was hier niet om haar te doden maar om hem te helpen? Ik gedachte vroeg ze zich af waarmee hij wilde helpen. Maar hij leek al antwoord te hebben op haar vraag. Onder duiken? Toen hij vroeg of ze een mutant was, schudde ze dan ook haar hoofd, ze was het niet. Zover ze wist in ieder geval. Toen hij in haar hoofd kwam, keek ze hem echter geschrokken aan. "Ik ben geen mutant, ik kan niks." Zei ze, duidelijk te merken dat ze iets tot rust was gekomen. Maar ze praatte nog steeds zacht, aangezien ze niet van plan was om meer mensen hiernaartoe te lokken. Onderdak, dacht ze snel, had hij werkelijk iets waar ze veilig kon zijn? Ze wist namelijk dat ze nu niet meer veilig was, nu iemand had gezegd dat ze iets had gedaan. Iets wat ze niet eens gedaan had! Ze zuchtte. "Ik moet hier weg." Ze ging hem niet om onderdak vragen, want ze wilde niemand tot last zijn. Maar misschien kon hij haar helpen om hier weg te komen?
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 16:52:54 GMT
Charles Xavier
Hij keek naar haar en knikte even voor een moment.'' Dat weet je nu wel mijn geheim. Zou ik je naam misschien mogen weten?'' sprak hij en keek even een paar stappen dichterbij haar, terwijl hij kort door zijn haren streek en dihterbi kwam.'' IK kan je hier weg halen, je in veiligheid brengen. Ik ben Charles.'' Sprak hij kalm nog altijd en liep nu niet veel dichterbij meer en stak een hand uit.'' Kom, laat mij je in ieder geval helpen, je ziet er bang uit, en daar houd ik niet van. Kom even bij mij wat thee drinken, of koffie, iets fris, net wat je wilt, een beetje bij komen. En als de vrede dan weer terug is, en je wilt gaan, ben je vrij om te gaan uiteraard. '' Hij had de gedachte nu wel opgevangen en glimlachte even een beetje naar haar, nog altijd vriendelijk. Hij was geen kinderlokker, verkrachter of whatever. Nee hij had zelf in moeilijke situaties gezeten, en daardoor durfde hij dat soort dingen niet eens te doen eigenlijk. En hij was mutant, dus het eerste verkeerde had hij al gedaan als hij haar iets aan wou doen, zijn naam vertellen. Zijn echte naam dan in dit geval.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 18:09:08 GMT
Rhyme:
Hij vroeg om haar naam en ze moest daar gek genoeg over nadenken. Haar naam? Toen hij een stap naar haar deed, wilde zij eigenlijk ook een stap terug doen. Maar ze deed het niet. Haar naam kreeg ze in de rommelige gedachtegang binnen. "Ik heet Rhyme." Zei ze toen zacht, luisterde wat hij zei over dat hij haar weg kon halen en in veiligheid. Ze slikte, twijfelde over wat ze moest doen. Het enige wat ze wist, was dat ze hier niet veilig was. Een thee klonk goed, maar ze wilde hem niet tot last zijn. Toch knikte ze, dit had ze vaker gezien, hoe de zogenaamde mutanten werden weggejaagd en niet meer over straat konden lopen. Ze keek naar zijn hand, het duurde even, maar toen legde ze haar hand trillend in die van hem. Konden ze niet beter wat afspreken ergens anders? Als hij met haar gezien werd, dan zouden ze hem namelijk ook verdenken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 18:21:28 GMT
Charles Xavier
Hij keek naar haar en knikte even."" aangenaam Rhyme.'' Sprak hij rustig en merkte meer dan goed dat haar hele gedachtegang in de war was, maar hij vond het niet netjes om haar hele leven eruit te lezen, en daarom deed hij dat ook niet en concentreerde zich nauwelijks op haar. Op haar gedachten dan, want hij woiu nu gewoon dat ze hier weg kwam. Toen ze zijn hand beet pakte knikte hij ook even rustig.'' Kom maar.'' Sprk hij rustig. mijn Landhuis is vijf minuten wandelen, daar ben je eerst wel even veilig'.'' Sprak hij kalm en keek haar aan. Hij vond het niet erg als ze hem zouden verdenken, ze vonden toch nooit wat bij hem, hij had dat inmiddels wel zover getrsind dat ze op geen manier zouden ontdekken wat en wie hij werkelijk was. zijn ouders hadden het dan ook altijd stil gehouden, ook al hadden ze hem al jong '' verbannen''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 18:51:58 GMT
Rhyme:
Ze glimlachte voor het eerst licht naar hem. Zwak, omdat ze nog steeds niet van plan was om dood te gaan of dat de mensen haar zagen. Nog steeds wist ze niet helemaal wat ze van deze Charles moest vinden. Maar als hij haar werkelijk wilde helpen, dan was ze hem daar ontzettend dankbaar voor. Ze zou hem volgen naar zijn landhuis, zou er niet moeilijk over doen en meegaan. Ze wilde werkelijk nog leven zo lang als het zou kunnen. Al moest ze ervoor naar een andere stad gaan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 22:40:49 GMT
Charles Xavier
Hij merkte wel aan haar dat ze nog niet helemaal zeker was van hem, maar hij kon haar wel lieve woordjes toespreken, en allerlei geruststellende dingen zeggen tegen haar, maar dat zou ook een beetje raar overkomen uiteindelijk, vond hij zelf. En uiteindelijk kwam het allemaal op hetzelfde neer. HIj wou haar veiligheid geven, en haar angsten toch enigszins afnemen, hoopte hij dan. Hij liep nu ook rustig in de richting van het landhuis en keek zo af en toe om zich heen.'' we moeten zometeen even iets sneller lopen, daarna zijn we veilig.'' Sprak hij kalm en begon ook iets sneller te lopen nu, omdat dit een drukke straat was. hij zag het landhuis al wel, althans de tuinen. Nee het was niet klein, en je zag nu het grote beeld wat in de tuin stond, een reusachtig paard.
|
|